23 Δεκ 2010

Τι γίνεται με τον Αραούχο;


Στη Λανούς θα συνεχίσει την καριέρα του για τους επόμενους έξι μήνες ο Κάρλος Αραούχο, όπως ανακοίνωσε ο αργεντίνικος σύλλογος.Μάλιστα, λίγο μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Λανούς έκανε δηλώσεις όπου μίλησε και για την πρόσφατη εμπειρία του στην Ελλάδα με την κιτρινόμαυρη φανέλα."Έχω μεγάλες προσδοκίες αλλά πρώτα θέλω να κάνω σωστά βήματα. Θέλω να παίξω και να μην απογοητεύσω τον προπονητή και τη διοίκηση που με έφεραν. Αγωνιζόμουν στην ΑΕΚ, στην Ελλάδα και λόγω θεμάτων εκτός ποδοσφαίρου αποφάσισα να έρθω.Κατά τη διάρκεια των διακοπών κάποιοι σύλλογοι επικοινώνησαν με τον μάνατζερ μου και του δήλωσαν πως ενδιαφέρονται.
Ένας από αυτούς ήταν και η Λανούς και ευτυχώς γρήγορα ήρθαμε σε συμφωνία. Η εμπειρία μου στο εξωτερικό ήταν καλή", τόνισε ο Αργεντινός δεξιός μπακ, και πρόσθεσε:

"Με τη βοήθεια του θεού κατάφερα να αγωνιστώ σε όλα τα παιχνίδια εκτός από ένα που ήμουν τιμωρημένος. Επίσης υλοποίησα το όνειρο μου να παίξω σε μια σημαντική διοργάνωση όπως είναι το κύπελλο UEFA.

Δυστυχώς η κατάσταση που έζησα στην Ελλάδα με έκανε να γυρίσω αλλά τώρα είμαι χαρούμενος που συμφώνησα με τη Λανούς".

Ο Αραούχο μπορεί να αγωνιστεί με την ομάδα του Γκαμπριέλ Σούρερ από τη στιγμή που δεν έχει τελεσιδικήσει στο αρμόδιο όργανο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας η διαμάχη του με την ΑΕΚ, με την Ένωση από την πλευρά της να περιμένει δικαίωση στη δικαστική διαμάχη (έχει ακόμα συμβόλαιο με τον παίκτη) για να μπορέσει να διεκδικήσει αποζημίωση.

Πηγή:aek-live.blogspot

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου